עצה שווה זהב : עשרה טיפים למכירת דירה

 

עם הטיפים האלה תגיעו מוכנים !

1.   בצעו בדיקות שימנעו מכם כאב ראש בעתיד  ! ׳נסח טאבו׳, בדיקה מול הרשות המקומית, בדיקה מול הבנקים, כדי לבדוק מראש שלא יהיה הפתעות בשלב התשלום. 

2.  תאום ציפיות עם הקונים  !  תנו לקונה תאריך שאתם מפנים את הדירה שאתם רוצים למכור? 

3.  תמחור נכון  ולא שליפה מהמותן  !
תוכלו להיעזר באתר רשות המיסים הנקרא מידע לנדל"ן >>>> https://bit.ly/3cJVVve תמכור גבוהה מידי ירחיק את הקונים ותמחור נמוך מדי יגרום להם לחשוד שמשהו לא בסדר 

4.  פניה לקהל יעד רלוונטי ! למי הנכס שלי מתאים? האם הוא מתאים עבור זוג צעיר? זוג מבוגר? משפחה עם ילדים ועוד?

5.  זמינות לענות לשיחות  ! תדאגו להיות זמינים יותר מהרגיל במספר הנייד שהשארתם בפרסום, זמינות ומענה מהיר מגדיל ב- 40 אחוז את האפשרות לסגירת עסקת המכירה..

5.  תדייקו עם הקונים  ! תכינו שאלות מדויקות בשיחת הטלפון יעזרו לכם להבין האם השיחה הנוכחית היא עם קונה פוטנציאלי לעסקה או שזה סתם עוד בירור  שאינו רלוונטי ועלול לבזבז לכם זמן יקר ואנרגיה בביקור מיותר בנכס.
6.  הצגת הבית  ! חשיבות הצגת הדירה/בית לקונים: בית מואר תמיד נראה טוב יותר, נעים  יותר ומזמין יותר. מומלץ מאד, על אף הקושי הכרוך בכך להראות את הדירה/בית דווקא בשעות היום.
7. תרשימו את הקונים ! הקפידו על סידור הבית, נראות הבית, ריח נעים, תאורה, מיזוג, וכל דבר שיגרום לקונים להרגיש נעים בבית שלכם 

8. יום מרוכז להצגת הדירה/בית ! ממולץ לזמן את כל ל הקונים הפוטנציאליים בזמנים חופפים אחד עם השני, זה יכול מאד לתרום  להבנת הקונים שהדירה/בית מבוקשים ומכך לגרום ללחץ לרכישת הדירה/בית מצד הקונים.

9. תנו לאנשים להרגיש בבית ! כבר הגיעו קונים לראות את הדירה/בית? אל תרדפו אחריהם, תנו להם את הספייס שהם צריכים, תנו להם להוביל אם צריך.
אין צורך להציג את השירותים או הסלון, כולם יודעים איך נראים השירותים ואיפה נמצא הסלון.

10. לקחת בחשבון את המיסים לאחר המכירה שלא יפתיעו אותכם ! קחו בחשבון מס שבח מחושב אך ורק בעת מכירת דירה/בית, והוא מתייחס להפרש בין מחיר שבו קניתם את הדירה/בית שלכם לבין המחיר שאתם מוכרים.התשלום הוא על הסכום היחסי בגובה של 25%. היטל השבחה: היטל ההשבחה מתבצע כתשלום לעירייה במידה  וכאשר חלה תוכנית אשר משביחה את הנכס. תשלום המיסוי משתנה בין נכס לנכס, והיטל השבחה נגזר משווי הזכויות הנוספות או מההשבחה שניתנה בפועל.



קיימים קשיים בעת מכירת הדירה מול רשויות מוכרים בנקים ! 
אני כאן לשירותכם, לתת לכם עזרה הן בהצגת הנכס אבל לא פחות חשוב בהתמודדות מול הרשויות והקונים 

אהבתם? שתפו!