פרסום ושיווק הנכס בצורה נכונה


 

החלטתם למכור את הבית? בשעה טובה. 

כנראה שכמו כולם אתם פרסמתם אותו באתרי אינטרנט כלליים שפונים לכווווולם. 

הנתונים מראים שלמעלה מ94% מהאנשים שיגיעו אליכם לראות את הבית לא יהיו רלוונטיים מהרבה סיבות דבר שיגרום לכם לבזבוז זמן יקר ולעיתים לתסכול  – "למה לא קונים"? וחבל.

 

אחרי ניסיון של 18 שנים, אני יכול להמליץ לכם לנסות ולדייק כמה שאפשר למי הבית שלכם הכי מתאים, מי קהל היעד אליהם אתם פונים, ולחשוב כיצד להגיע אליהם ואיך נכון לנסח עבורם את המודעה? 

 

ככל שתדייקו את קהל הקונים ככה יגיעו אליכם קונים רלוונטיים יותר והכי טובים שתוכלו לקבל. 

ותצמצמו משמעותית את הפניות מקונים לא רלוונטיים.

אתם מסכימים איתי שלפנות לקהל של זוגות צעירים שונה מאשר לפנות למשקיעים,

או אולי למבוגרים?

 

לטיפים נוספים אתם מוזמנים להמשיך לעקוב או כמובן ליצור קשר טלפוני – בהצלחה

 

אהבתם? שתפו!